?Alle informatie wordt digitaal door de cliënt aangeleverd en wordt één op één overgenomen.
Wat levert het op:
1. Benodigde data geautomatiseerd verzamelen.
2. Persoonlijke data over het huishouden ophalen bij Mijn Overheid en de Belastingdienst.
3. Betalingsgegevens komen rechtstreeks van de bank en worden keurig gepresenteerd in een maandbudget.
Tijdwinst
Met Mijn Intake kan iemand meteen geholpen worden en kan de doorlooptijd worden teruggebracht naar een half uur! Opvolgende hulpverlening kan naadloos worden opgestart door de gebruikers van OnView. Men hoeft de intake niet meer te herhalen bij het volgende loket, zoals dat nu het geval is.
Quote Marleen Vorster van OnView:
'Schoenmaker blijf bij je leest??.
Voor softwareontwikkelaars geldt hetzelfde. Om een compleet werkproces binnen een organisatie uit te rollen is een koppeling met expertise van de ontwikkelaar noodzakelijk. MijnIntake heeft dé expertise om het hele Intaketraject naadloos aan te laten sluiten op de start van de dossiers in OnView. Een koppeling die kantoren veel efficiëntie en professionaliteit oplevert.??
Kijk voor meer informatie op MijnIntake.
Mocht u al gebruik maken van MijnIntake, dan kan deze extra tool voor u aangezet worden in OnView. U kunt dit kenbaar maken via een mail aan de helpdesk.