Je bent niet ingelogd. De nieuwsbrief bevat mogelijk gebruikersinformatie, dus deze wordt mogelijk niet correct weergegeven.

Update 3.5.0. met mogelijkheid om de cliënt documenten te laten uploaden

Update 3.5.0. met mogelijkheid om de cliënt documenten te laten uploaden

Update 3.5.0.

Er gaat een update plaatsvinden

? 

De update naar versie 3.5.0. wordt vandaag uitgevoerd rond 19:30 u. 

Daardoor kunt u rond dat tijdstip enkele minuten niet inloggen.


Wat kunt u o.a. verwachten
Nieuwe functie

Cliënten Inzage

Het is mogelijk gemaakt om de cliënt documenten te laten uploaden.

MijnIntake - Digitale intake

Een enorme slag in efficiency voor gebruikers van MijnIntake. Door de integratie met MijnIntake geen data meer overtikken vanaf papieren intakestukken.  

?Alle informatie wordt digitaal door de cliënt aangeleverd en wordt één op één overgenomen.

 

Wat levert het op:

1. Benodigde data geautomatiseerd verzamelen.

2. Persoonlijke data over het huishouden ophalen bij Mijn Overheid en de Belastingdienst. 

3. Betalingsgegevens komen rechtstreeks van de bank en worden keurig gepresenteerd in een maandbudget. 


Tijdwinst
Met Mijn Intake kan iemand meteen geholpen worden en kan de doorlooptijd worden teruggebracht naar een half uur! Opvolgende hulpverlening kan naadloos worden opgestart door de gebruikers van OnView. Men hoeft de intake niet meer te herhalen bij het volgende loket, zoals dat nu het geval is.


Quote Marleen Vorster van OnView:

'Schoenmaker blijf bij je leest??.

Voor softwareontwikkelaars geldt hetzelfde. Om een compleet werkproces binnen een organisatie uit te rollen is een koppeling met expertise van de ontwikkelaar noodzakelijk. MijnIntake heeft dé expertise om het hele Intaketraject naadloos aan te laten sluiten op de start van de dossiers in OnView. Een koppeling die kantoren veel efficiëntie en professionaliteit oplevert.??


Kijk voor meer informatie op MijnIntake.

Mocht u al gebruik maken van MijnIntake, dan kan deze extra tool voor u aangezet worden in OnView. U kunt dit kenbaar maken via een mail aan de helpdesk.

Verandering

 

?Formulieren

Nieuwe versie ING formulieren beschikbaar.

 Groepstrainingen 12 november

De eerste groepstrainingen gaan weer plaatsvinden. Zowel OnView als de exploitant van de trainingslocatie volgen de ontwikkelingen van

COVID-19 nauwkeurig op en worden de maatregelen van het RIVM uiterst serieus genomen. 


?Praktisch Financieel Beheer Basistraining

Budgetplannen op orde brengen voor de cliënten. En hoe gaat u al die periodieken en één-malige posten verwerken.

 

Bestel hier

 

?Praktische Communicatie Brieventraining

Hoe gaat u aan de slag met de brieven-editor, zodat u de mailing rechtstreeks vanuit OnView naar o.a. schuldeisers en/of cliënten kunt versturen. 

 

Bestel hier

OnView verzorgt een training bij Schuldhulp Academy

Het is voor OnView klanten mogelijk gemaakt om aan te schuiven bij de volgende training:

 

Kwaliteits- & Risicomanagement Gevorderdentraining

U ontwikkelt een aantal essentiële vaardigheden die u nodig heeft om effectiever met uw tijd om te gaan. Aspecten als dossierbeheer, rechten, bewaking en rapportages zijn hierbij van cruciaal belang.

 

??30 oktober 

10 november

| Drachten

?| Vught


Opgeven kan  hier

Online trainingen

Via OnView Acadamy zijn online trainingen te volgen vanuit huis en in eigen tempo. Met artikelen, video's en vragen wordt de volledige stof voor een basis- of gevorderden training aangeboden. Aan het einde van het trainingsprogramma ontvangt u automatisch een certificaat op naam wat u kunt gebruiken voor uw PE-punten.

Praktisch Financieel Beheer Basistraining

Budgetplannen op orde brengen voor de cliënten. En hoe gaat u al die periodieken en één-malige posten verwerken.

 

Bestel hier

 

Kwaliteits- & Risicomanagement Gevorderdentraining

U ontwikkelt een aantal essentiële vaardigheden die u nodig heeft om effectiever met uw tijd om te gaan. Aspecten als dossierbeheer, rechten, bewaking en rapportages zijn hierbij van cruciaal belang.

 

Bestel hier

?Schulden Gevorderdentraining 

Het volledige schuldentraject, vanaf de opgave van cliënt t/m het beëindigen van een traject met schone lei. 

 

Bestel hier

OnView helpdesk bereikt u via uw 'Tools' menu in uw account. De snelste manier om uw vragen en wensen in te sturen. Voor sneak previews en meldingen vanuit de servicedesk kunt u ons ook via facebook of twitter volgen. Alle updates en wijzigingen blijven via onze nieuwsbrief komen.

 

Deze mail is automatisch aangemaakt. Het is dus niet mogelijk om op deze mail te reageren.

OnView B.V.
Tijvoortsebaan 9a
5051 HJ Goirle
013-7200999