Skip to content

Support

Ticketing

OnView maakt gebruik van het Helpdesksysteem Useresponse. Hierin kunnen zowel tickets als uw wensen op één plek ingeschoten worden. Ook ziet u hier in een oogopslag de nieuwsitems, polls en belangrijke links. Hierdoor is de gebruiksvriendelijkheid hoog en is het systeem voor iedere gebruiker van OnView toegankelijk.

Direct mailen

Ook kunt u ons altijd mailen op info@onview.nl of helpdesk@onview.nl. De e-mails die u stuurt worden omgezet naar een ticket in onze helpdesk.
Heel het team van OnView heeft inzage in de ingekomen vraagstukken via de ticketing. Binnen onze helpdesk kunnen wij eenvoudig de vraagstukken verdelen en u van een gedegen advies voorzien.

U kunt de status van uw ticket volgen wanneer u met uw OnView gegevens inlogt in de helpdesk. U kunt de helpdesk benaderen via het Tools menu in OnView.

Handleidingen en FAQ’s

Voor OnView zijn handleidingen geschreven. Bent u in het bezit van een OnView licentie dan kunt u de handleiding hier in uw eigen werkaccount terug vinden door middel van zoeken in de kennisdatabase. Heeft u problemen of vragen? Kijk eerst eens in onze FAQ’s in uw eigen werkaccount misschien wordt uw vraag daar al wel beantwoord.

Tevens zijn wij natuurlijk ook telefonisch te bereiken op het nummer: 013 – 720 09 99.

We zijn telefonisch bereikbaar van
maandag t/m donderdag tussen
9:00 – 12:00 uur en van 13:00 – 16:30 uur
en vrijdag tussen
9:00 – 12:00 uur en van 13:00 – 15:00.

Back To Top