Logo’s
Verticaal logo
Horizontaal logo
Ruimte rondom logo
De witruimte om het logo heen is bedoeld om te voorkomen dat het logo ergens ongewenst “tegenaan plakt”. Ander gebruik van het logo mag uitdrukkelijk enkel met schriftelijke toestemming van OnView.
Witruimte
Spelling merknaam
Let op de spelling van OnView op de hoofdletter O en de hoofdletter. Dat geldt voor logo en tekst gebruik.
Pay-off
HELDERHEID DOOR TRANSPARANTIE
Kleuren
Paars
- R92 G45 B113
C77 M95 Y19 K8
HEX #5c2d72
- R120 G78 B135
C62 M76 Y18 K3
HEX #7d578e
- R91 G45 B113
C77 M95 Y19 K8
HEX #9677a3
Blauwgroen
- R22 G150 B1683
C78 M20 5 Y31 K3
HEX #209AA8
- R99 G169 B185
C62 M17 Y25 K1
HEX #5DA8B5
- R146 G190 B 202
C47 M13 Y19 K0
HEX #8CBCC7
Blauw
- R0 G178 B210
C73 M4 Y15 K0
HEX #00b2d2
- R105 G194 B220
C58 M3 Y12 K0
HEX #69c2dc
- R153 G210 B230
C44 M2 Y9 K0
HEX #99d2e6
Accent kleuren
Grijs
- R68 G68 B84
C19 M19 Y0 K67
HEX #444454
Lichtblauw
- R151 G204 B213
C45 M4 Y17 K0
HEX #97ccd5
- R186 G220 B226
C31 M3 Y12 K0
HEX #badce2
- R212 G232 B237
C21 M2 Y18 K0
HEX #d4e8ed
Lichtoranje
- R244 G159 B116
C0 M47 Y55 K0
HEX #f49f74
- R248 G190 B158
C1 M33 Y39 K0
HEX #f8be9e
- R252 G214 B193
C0 M21 Y24 K0
HEX #fcd6c1
Typografie
Hieronder vind je de gebruikte lettertypes, de grootte en toepassing. Wij gebruiken normaliter programma’s zoals Adobe Photoshop, InDesign of Illustrator.
Let op:
Offline drukwerken is in “pt”.
Online weergave is in pixels “px”.
Titels
Source Sans Variable – #209AA8 – bold (700) – 28pt/36px
Dit is een voorbeeld titel.
Koppen
Source Sans Variable – #5c2d72 – semibold (600) – 14pt/28px
Dit is een voorbeeld kop.
Platte tekst
Source Sans Variable – regular – 11pt/15px
Dit is een voorbeeld tekst blok met niet bestaande tekst. Natuurlijk ontwouding onvermoeid sap aanleiding verscholen dit uit zes. Dag juist zal bij wordt eigen. Loodrecht olifanten ton mei arabische. Lot gold toen maar laag goed zoo. Kunnen kisten en lossen op zuiger kegels pusing er of. Ugong zesde is spijt eerst nu of kwala. Brengen den tunnels zes geoogst inkomen aan met.
Tone of voice
Aanspreekvorm “Je/Jij”
Als organisatie is het belangrijk om professioneel en persoonlijk te communiceren met onze doelgroep. Om deze reden hebben wij ervoor gekozen om de aanspreekvorm ‘je/jij’ te gebruiken in onze communicatie-uitingen. Hiermee willen wij onze boodschap toegankelijk en transparant maken, terwijl we tegelijkertijd de nodige professionaliteit behouden. We zijn ervan overtuigd dat het hanteren van heldere en directe communicatie tussen ons en onze doelgroep bijdraagt aan het opbouwen van sterke relaties met onze klanten.
Beeldmateriaal
Beeldmateriaal is een waardevolle toevoeging aan communicatiemiddelen en kan een professionele uitstraling geven aan het eindresultaat. Om deze uitstraling te bereiken zijn er enkele belangrijke eisen aan het beeldmateriaal. Ten eerste is het belangrijk om bij voorkeur gebruik te maken van beeldmateriaal van hoge kwaliteit, dat wil zeggen scherpe foto’s, beelden of illustraties die duidelijk zijn en er fris uitzien. Daarnaast is scherpte en diepte belangrijk om focus op één onderwerp te leggen, zelfs in een drukke foto.
Bij het gebruik van foto’s met mensen is het belangrijk om te zorgen dat de gezichten van de personen op de foto een vrolijke en ontspannen uitdrukking hebben. Verder is het beter om spontane fotografie te gebruiken in plaats van geposeerde foto’s.
Communicatiemiddelen
Social media post
E-mailhandtekening
Met vriendelijke groet,
%naam medewerker% %functie% bij OnView
Software voor Schuldhulpverlening, Bewindvoering, Mentorschap en Budgetbeheer 013-7200 999 | %email medewerker% | www.onview.nl Tijvoortsebaan 9a | 5051 HJ | Goirle |